Thursday, October 28, 2010

ASHA gumokk!!!!

hai semua... salam~
semalam sy berkesempatan pergi rumah kawan sy, domitilla kat sunway untuk g jumpe kucg gemok die.....
excited giler...

~ASHA~
age: 8 years old
sex: male
place of birth: singapore
ni lah die asha..
kate domitilla, asha ni kurang bersosial. die tak berapa suka dengan orang yang baru die kenal..
tapi aku tak kisah, aku cuba jugak approach die.. aku dukung die, berjaya! hehe
domitilla sendiri pon terkejut aku boleh dukung si asha ni.. kalau tak asyik nak menggigit je.. hehe



pemalas giler.. aku maen tali ngn die, die gerak tgn je.. haha
nak membuktikan asha 2 besar, aku snap la skali ngn bdn aku
yg sememmang nya dah besar ni..
asha dah setengah bdn aku dah.. huuhhh
  

~Tabung FurKids~