Thursday, October 14, 2010

SI BELANG

salam kawan2~
sampai2 kat pagar rumah, aku tros nampk si belang ni kat tayar jeep pakcik aku..
aku panggil die, ade respon... die mengiau balik..
hehe.. tp bile aku dekat, die lari.. xnk dekat lgsg..





 pastu aku ckp kat die, "kejap.. jgn pegi mana2.. aku nak bg mkn"
die mcm paham je.. die trus tgu kat situ...
aku bukak bekas mknan, letak atas lantai..
(aku beli bekas biru ni RM1.60 je tok letak dlm beg. xla berterabur kibbles dlm beg aku)


saje aku letak bekas kibbles 2 dekat dgn aku, die mcm nak dtg xnak dtg je..
takot2.. makin lame, makin dekat..
hehehe.. comel... cantik bulu die.. bersih je..
aku cuba usap2 kepala die pelan2.. tp die mrh..
xbiasa dgn manusia kot..
tp aku usap2 jugak... last2 die da tau kot aku xde niat lain..
die da xmrh2 lg..

mcm nak angkat pelok je, tp grg, takot jugk die ggit or  cakar nnt

video
aku usap kepala die pon hujung2 jari je.. takot die gigit.
garang~

~Tabung FurKids~