Monday, October 11, 2010

SI KUCING OREN

assalamualaikum....
waaahhh.. setelah beberapa hari tak meng'update' blog...
tak ade ape2 cerita yang nak dikongsi 2-3 hari ni..
tp hari ni ada!~~  =D

pg td, msa tgh jln kaki nak ke stesen LRT mcm selalu, aku terfikir...
sejak aku beli kibbles untuk stray meows, baru 2x je aku berpeluang bg meow makan.. padahal sebelum ni, pantang aku lalu mane2, mesti ade je meow2 lapar mintak makan..
sedih jugak rasa, tp tiba2........
aku nampak ekor warna oren, kodek2!!!


excited giler.. haha
aku tros pgil meow 2.. and respond die baek~ 
die tros lari dtg kt aku.. hehe..  =D
mengendeng- ngendeng kat kaki aku..
aku sukeee~ hehe
aku kluarkan mknan..
letak atas papan tanda yg da tercabut..

siann die... lapar ye syg~



die tros makan, lepas 2 aku usap badan die, die dtg lagi mengendeng kat kaki aku..
terima kasih agak nye..  byk kali die macam 2.. sekejap makan, lepas tu dtg mengendeng lg..

u make me smile..  =)
makan lah syg.. mmg aku beli untuk kamu...

my day becomes more brighter today~
=)

p/s >> SI KONTOT hari tu, aku dah xnampak dah..
harap2 die sehat walafiat.. 
maybe jugak die da jumpe tempat berteduh.. =)

4 comments :

  1. sonok kan dapat bantu si comel terbiar ni, bila tgk dia makan dan kenyang rasa hepi sgt...yelah nak bawak balik semuanya mmg tak mampu dpt bg makan tu cukup lah :)

    ReplyDelete
  2. meowmania: yup.. bes giler.. suke tgk diorg mkn...
    =)

    ReplyDelete
  3. alhamdulillah. semoga usaha anda diberkati Allah hingga dipermudahkan semua urusan dunia akhirat, hanya kerana kebaikan hati anda terhadap makhluknya yg sungguh indah ini :)

    ReplyDelete
  4. amin..
    trima kasih k1m1_KaeMoS..
    =)

    ReplyDelete

CommenT Here guys~~

~Tabung FurKids~