Saturday, January 22, 2011

si MINI BLACK & si OREN~

assalamualaikum semua..
kali ni nak kongsi gmbar kucing2 yang memang aku selalu tumpang manja dengan diorg..
dulu aku selalu bermanja2 dengan BLACK, tapi BLACK dah xde.. RIP syg.. (T_T)


tapi Allah  Maha Adil kan?
DIA ambil black, tapi DIA ganti kan dengan si comel ni...
sebijik macam black..
hitam likat, ekor panjang..
ape yg xsama cuma warna anak mata & die ni penakut sikit..
tak manja macam black.. aku nama kan dia ni MINI BLACK.
aku panggil die MINI.
ade gelang tgn kat leher MINI ni..
maybe orang yang selalu bagi makan die pagi2 yang pakai kan


nak tengok BLACK masa die sehat dengan kwn2 die yang lain?
klik SINI...
sekarang semua dah xde.. si OREN ni pon lepas sebulan hilang, baru dtg balik..
tu pon kaki da berlubang.. luka..


da kurus si OREN ni..
die balik, kaki luka, bdn pun dah kurus..

ni cuma luka bahagian luar..
yang bahagian peha dalam kena tengok dekat video..
besar luka yg bahagian dalam 2.. kesian..


aku akan terus letak minyak gamat kat kaki dia sampai dia baik..
kesian.. besar sgt luka nya.. aku pon ngilu tengok~

p/s: doakan si OREN cepat sembuh & si MINI cepat manja ye...

2 comments :

  1. kesiannya si oren tu...rasanya lebih baik bella bwk prgi vet utk dapatkan vaksin pembunuh...takut myk gamat ni cuma sembuhkan luaran jer...

    ReplyDelete
  2. insyaAllah PH.. sy cuba dgn cra ni dulu.
    kalau makin teruk, sy usaha kan bwk pergi vet

    ReplyDelete

CommenT Here guys~~

~Tabung FurKids~