Saturday, January 22, 2011

kucing2 di rumah buah hati ku.. =)

salam semua.. hehe
nak kongsi gambar lagi...
kali ni gambar kucing2 kat rumah buah ati aku.. :D
syukur sgt2 dapat buah ati yang same2 sukekan kucing..
dah dua ekor kucing yang aku mintak die bwk balik rumah sebab tak sampai hati nak tinggal kan je..
huhu...



ni nama nya TEDDY.. lincah sgt budak ni..
aku yang mintak BF aku bawak balik die ni..
sebab sgt comel & lincah.. tapi kurus msa aku jumpa..
skrg dah buncit! :)

ini si TONET..
BF aku jumpe die dalam longkang kt rumah.. kesian..

TEDDY ni kaki BULI!!
notty tau.. tgk lah tu tgh buli si TONET..
budak kecik yg tgh pose ni aku xpasti nama nya..
tapi anak si SALLY, kucing yang aku mintak BF aku bawak balik jugk.. :)

alololo... TONET ni...

ni pon anak si SALLY..
adik bradik budak kecik yg posing tadi 2..
diorg 4 beradik..
2 gelap mcam yang atas tadi, 2 lagi comot mcm ni~
die tengah tgk TEDDY mengajar budak2 kecik main dekat pagar..
  
ni video TEDDY kat pagar~

ni SALLY & her babies~

ni plak si Teddy yg nakal lagi..

~Tabung FurKids~