Tuesday, January 18, 2011

black (RIP) & seangkatan nya~

salam kawan2~

ni aku nak kongsi gmbar black (RIP) & kwn...
selalu nya aku bagi makan, ada black sekor je.. 
tiba2 ari yg aku pegi ni, ada 3 ekor kucing baru..
yang oren kecik 2, kurus, tapi buncit.. 
yang comot kecik 2 kurus sgt & tak pandai makan kibbles..
yang oren+putih besar tu, aku ingat kan bini si black (RIP), rupa2 nya jantan..
hehehe.. maybe kawan2 black kot.. 

si comot ni tak pandai makan kibbles..
kesian kan dia takot lapar, belikan susu untuk dia..

oren (kecik) dengan black (RIP) tgh tidur masa aku sampai.
dengar je aku panggil, terus bangun mengeliat..

si oren (besar) ni tengah makan keropok lekor..
liat.. susah betul tgk dia makan, tu pasal da carik2 kan dulu 

alamak.. telinga gatal..
black melayan keropok lekor

lama giler tunggu diorang habiskan keropok lekor ni..
dah bagi kibbles, pastu tengok kite makan keropok lekor,
dia pon nak, tu yang bg tu

comot dengan oren (besar)

comot

cantik mata dia..
P/S>> sekarang ni semua dah tak da kat situ.. cuma ada oren(besar) je dengan pengganti black.. 
si MINI BLACK..
sebab dia sebijik macam black...
hitam legam, ekor panjang..
cuma dia takot dengan orang + kecik lagi..
nanti aku update gambar MINI dengan si OREN (besar).

2 comments :

  1. m4rilyn: misty lagi gagah perkasa.. bdn tough! hehehe.. muka cheeky.. yg ni cm betina... perot buncet londeh.. hehe

    ReplyDelete

CommenT Here guys~~

~Tabung FurKids~