Thursday, December 27, 2012

tutorial meletakkan Nuffnang Ad (leaderboard) di bawah Blog Title

Assalamualaikum!
kali ni aku nak share sesuatu yang baru sahaja aku explore sendiri tadi.
aku tak suka iklan nuffnang aku ada kat atas blog title! tak cantik...... huhu
so aku google la kan cara2 untuk ubah leaderboard nuffnang tu ke bawah blog title.
aku dah bukak lebih sepuluh blog yang ajar tutorial ni tapi hampehhh.. satu pun tak berjaya..
so aku main2 sendiri je lah. ape orang kata? TRY AND ERROR lah...
dan Alhamdulillah!!!!!!! 
SUKSES! hehehe
meh aku ajar korang pulak.. dah boleh ni apa salah nya ajar orang lain pulak kan?
tapi....... 
AT YOUR OWN RISK lah ye..
aku buat menjadi.. so aku kongsi je lah...
so let's JOM!
(SILA KLIK PADA GAMBAR UNTUK LEBIH JELAS)




<div class='tabs-outer'>



TADAAAAAA......
 hehehe...
sekiaaaannn......

p/s> kalau ada apa2 tak faham, tanya lah ye... insyaAllah aku cuba jawab..

1 comment :

  1. hehe..tahniah

    kite pon sbnrnya dah lupa camana kite buat, thanx for sharing ;)

    ReplyDelete

CommenT Here guys~~

~Tabung FurKids~