Wednesday, December 12, 2012

Harimau Malaya!! auummm~~!

Assalamualaikum...
salam sejahtera kawan2 semua.. diharap sihat selalu lah ye..
rasa nya semua orang tau tengah demam piala AFF Suzuki sekarang ni..
aku pun tak terlepas mengikuti permainan oleh skuad kebanggaan negara kita iaitu 
Harimau Malaya (HM)... 
AAUUUMMMMM!!! 
(xtau nape kalau sebut harimau malaya je rsa nak mengaum! -over-)
 walaupun tak de lah minat sangat bola, tapi disebab kan semangat kenegaraan yang tersemat dalam hati ni (ceewah), terus jadi minat bila HM main..
tapi tahun ni tak macam tahun lepas, banyak tengok game dekat TV je. tahun lepas boleh kata rajin jugak lah ke stadium, tahun ni takde masa.. huhu (T_T)
nak dijadikan cerita lah kan, aku tengah fokus tengok game, rupanya ada lagi yang lebih fokus dari aku... 
hahahaha.. cuba tengok ni.. bukan main fokus lagi tau!

macam paham je kan...
senget2 kepala.. hehe sp

khusyuk sungguh! hehe..
makin lama makin dekat die dengan tv.. ingat kan semangat sebab nak tengok gol la kan...
rupa- rupanyaaaaa.........

  
owwhhh... nampak bola rupanya.. die pon nak main bola samaaa.......


adohai.. lepas tu si kecik ni pon sibuk la mengejar bola sama naik macam player kat padang tu...
masa ni game malaysia vs laos.
 believe me or not, elok je laos bubuh satu gol, si kecik ni terus pusing datang duduk sebelah aku..
hampa la kot laos dapat gol.. hehe...
tapi si budak kecik ni memang suka TV la. kalau orang tgk tv, die duduk depan2 tv tu mengadap.
kadang2 aku terfikir, mungkinkah dia (binatang2) faham apa yang berlaku keliling die?
sebab selama hidup aku dengan binatang2 keliling aku, aku dapat rasa yang diorang faham..
wallahualam....
:)

No comments :

Post a Comment

CommenT Here guys~~

~Tabung FurKids~