Thursday, February 9, 2012

dulu & sekarang...

Assalamualaikum kawan2..
sihat ke? aku ok je.. macam biasa..
kali ni aku nak kongsi gambar dulu & sekarang kucing2 yang aku bela dekat KL ni.

kite mula dengan KID, sebab die kucing pertama yang aku bela kt sini..

bulan pertama jumpa..
setelah berbulan2.. hahaha
 masa bela KID ni, ade plak sekor stray warna GINGER dtg menumpang makan & menumpang litter tray si KID ni.. 
last2 masa nak pindah dari rumah tu, aku angkut skali sebab xsampai hati nak tinggal.
masa tu si GINGER ni mmg dah manja dengan aku.. nak duduk atas riba je. 
aku nama kan die BOBO sebab BOLAT!


antara bulan2 terawal bobo dengan aku..
perot xde bulu.. aku pon xpaham kenapa..

selepas berbulan2..
bulu perut pon semakin subur.. haha..
ko pegi yunam haircare diam eh bobo!
lepas si BOBO ni, aku pindah rumah baru lagi.. 
masa dekat rumah baru ni memang aku banyak sgt volunteering jaga booth SCRATCH..
dah ditentukan Allah aku nak jumpa pulak yang ketiga ni dekat kawasan kilang area shah alam..
dia nampak lost sgt.. xsampai hati nk tinggal dengan xde sumber makanan kt situ..
putih comot warnanya.. domestic semi long hair..
MERLIN.. sebab housemate aku kata mata die biru mcm pelakon cerita merlin tu..

ni hari2 pertama jumpa die.. kurus & comot!

ni lepas sebulan...
dah gemok kan? kuat makan..
haa.. tu lah 3 ekor yang aku bela kt KL ni.. tapi BOBO masih belum boleh terima MERLIN..
maybe sebab MERLIN belum sunat lagi kot.. 
harap2 lepas sunat 11hb Februari ni, diorang akan ngam.. xkan bergaduh lagi...
doakan diorang xgaduh2 lagi yeee...
sekiannnn~~

4 comments :

  1. Bobo ni gangster la. jgn la buli merlin lg. nnt dia sihir baru tahu.. hehehe bella, makin cantik si Merlin ni kan...

    ReplyDelete
    Replies
    1. bobo abg kwasan.. kesian merlin la.. semalam balik kerja tgk luka2 kepala die.
      :(

      Delete
  2. gilerla prubahan si Uruta Kid tuh. gile demok sekarang

    ReplyDelete

CommenT Here guys~~

~Tabung FurKids~