Thursday, July 18, 2013

insta whatttt???...

haha..
assalamualaikum...
hey kawan² semua..
apa khabar kah? hehe
aku kurang update blog sekarang ni.. 
semester baru da mula, kerja kat ofis pun da melambak kat meja.


xsempat (bajet busy sgt).. hewhew
kalau ade yang aku nak bebel panjang², insyaAllah aku menaip kt sini (kalau rajin lah.. huk)
aaaaa... balik ke tajuk asal...
korang ade instagram?
aku ni suka tgkp gmbr (walaupun xcantik, suke ati aku lah kan) :p
so aku memang rajin update intagram aku.
banyak gambar pasal kucing, pemandangan je.
jangan risau, aku da kurang mood 'camwhore'-ing..
insyaAllah korang xmenyampah kot tengok insta aku..
waaaakakakaka..

ok.. ni nama insta aku..
g la search (kalau rajin eh)

bella_bahrin

orait...
tu je buat masa ni..
jumpa lagi di lain blog post.. insyaAllah
wassalam

No comments :

Post a Comment

CommenT Here guys~~

~Tabung FurKids~