Monday, August 8, 2011

bulan puasa ni kena banyak bersabar....

assalamulaikum..
selama ni asyik tengok dan gelak sorang2 je tengok keletah si KID dengan abg angkat die BOBO..
arini nak kongsi dengan korang lak..
BOBO ni sangat lah penyabar.. serius sgt sabar.. 
buat lah ape pon kt die.. cubit pipi ke ape ke. die xpenah marah ke, cakar ke ape ke..
tapi si KID ni pulak nakal yang amat!
keje die menyakat si BOBO sebab dengan BOBO je die berani.. 
dengan kucing lain hampeh.. penakot!
hahaha... enough said, jom tengok gambar!

konon2 baring diam2 la...
tgk je la mata si kid tu.. mata nakal!
die da mule dah...
BOBO relax je.. xmelawan..
suke sgt geget leher abg die ni...
tau la banyak isi...
BOBO masih tenang & sabar... 
last2, kesabaran BOBO da sampai limit.. haha
BOBO kasi backflip kat si KID ni.. hahaha
terus si KID datang mengadu.. hahaha
padan muke!


 Moral of the story: jangan fikir air yang tenang tiada buaya... skali buaya besar NGAP baru tau.. hehehehhee

~Tabung FurKids~