Monday, July 11, 2011

Alhamdulillah.. KID & BOBO sudah selamat...

assalamualaikum..

BOBO + KID selamat? selamat ape? dari kena angkut dengan polis sebab join BERSIH?
ooo... tidak2... mereka telah selamat disunatkan pada hari ahad lepas...
10.07.11 tarikh keramat.. diorg kehilangan baballs tercayang.. huhu..
sory syg.. tapi aku buat semua ni untuk masa depan generasi korang..
aku xnak ada anak cucu cicit korang mati didera taua kena langgar atau dibuang di pasar atau jadi makanan orang2 xbertamadun..
lagi satu, aku nak korang bertambah sihat lagi.. xde kena penyakit2 berjangkit dari luar..
membesarlah bagai johan ye syg2 ku..
ingat! aku bukan nak seksa korang.. aku buat untuk kebaikan korang. 
Allah Maha Mengetahui. :)


nama: BOBO-bobo
umur: 2-3 tahun
berat: 4.2 kg
BOBO tgh stone dengan pelali.
baru sudah operate.
ini balls BOBO.
DR.Nurul kata besar mcm buah laici.
nama: URUTA KID
umur : 1 tahun
berat: 3 kg
kid sedang di'operate' DR. Nurul.
ini balls si KID~
ni malam lepas sunat.
mengendeng nak tido dekat2.. hehe
ni malam sebelum sunat. hehehe..
kemain lagi yeeee

p/s>> Kalau anda taknak kasi dan takot berdosa jangan kasikan kucing anda tapi anda mesti membenarkan kucing anda membiak, kalau anda menghalangnya, anda telah berbuat dosa yang besar kerana membiarkan kucing anda sengsara bila nafsu seks nya tak di sempurnakan

tapi bila anda dah dpt anak2 kucing2 tu (jika anda ada kucing betina) maka anda haruslah bertanggungjawab kepada semua anak2 kucing itu, kalau anda buang anak2 kucing itu, anda telah melakukan dosa kerana tidak bertanggungjawab, kalau anda beri kepada kawan anda tapi kawan anda tak jaga dgn betul, maka serpihan kesalahan adalah milik anda jugak.

kalau kucing anda jantan, maka anda harus bertanggungjawab pada setiap kucing betina yang dia bunting kan. (petikan dari CAT FORUM)

~Tabung FurKids~