Friday, December 3, 2010

si comel

assalamualaikum...
si comel ni pakcik guard opis aku jumpe kt blkg bgnan opis aku..
dari mane lah kau dtg budak kecik.. tgh2 KL ni..

ni lah die... comel banget!!!!

manje lak tu..
die gayat.. 2 pasal xclear gmbr.. huhu


serius die sgt comel!
aku geram sgt da time ni.. bau susu je dak ni

comelllll!!
serius gerammm!

die kena buli ngn aku.. hehe..
ni kotak tmpt pak guard 2 letak die..
siap ade susu ngn mknan lg..
pak guard opis aku mmg cat lover.. hehe
alololo.. nak kuar eh.. xleh2.. tgu tuan baru ko dtg baru kuar ok?

sambil main2 dgn budak kecik ni, aku sembang2 dengan guard kt situ.. rupa2 nya dah ada orang dah yg booking nak bawak die balik petg 2.. alhamdulillah..
kan bes kalau smua manusia murah hati mcm 2, xde la byk sgt kucing2 merempat & xckup makan kat dunia ni...



4 comments :

  1. senang hati bila tgk ada manusia yg prihatin dan sayangkan kucing *rasa macam nak senyum lebar-lebar :D

    anak kucing itu sgt COMEL!!

    ReplyDelete
  2. mmg budak 2 sgt comel..
    sy da jatuh cinta.. huhu.. tp apakan daya sy xmampu nak bawak balik die..
    nasib da ade org amek die..
    BF sy pon ade tanye td, da ade org amik ke, sy rase die pon da bekenan

    ReplyDelete
  3. alahai..tomei nya... geram nye tengok.

    cian lak dia kena merayau sorang kat kl....g jalan2 kat TAR ke? hehe

    ReplyDelete
  4. khairy: 2 la.. comel giler.. die xsmpai jalan TAR lg kot.. huhu.. maybe lepak dtrn merdeka.. tp nasib die baik, da ade yg sudi amek die bwk balik ke rumah

    ReplyDelete

CommenT Here guys~~

~Tabung FurKids~